آیا این ابزار بهترین فناوری ۲۰۱۳ شناخته خواهد شد؟
بهترین ها را بدانید
نگارش در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:, توسط اصغر بیگدلی

Leap Motion دستگاه شگفت انگیز کوچکی اختراع کرد که در ۲۰۱۳ روانه بازار خواهد کرد – از این دستگاه بعنوان جادوی سال ۲۰۱۳ هم یاد می شود.

 

هفته ی پیش همایشی در سان فرانسیسکو برگزار شد ، در میان این همایش مدیر همایش درباره ی این کمپانی صحبت مختصری را ایراد کرد و ویدئویی به حضار به نمایش گذاشت. از زمانیکه این ویدئو در یوتیوب راه پیدا کرد تا الآن این ویدئو بیش از ۷ میلیون بار بازدید شده است. مهندسان Leap Motion درواقع رابط کاربری ۳D آینده را اختراع کردند. در آینده ای نزدیک شما با استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از کیبورد ، موس و حتی تاچ اسکرین نخواهید داشت. شما فقط می بایستی انگشتتان را در هوا حرکت دهید ، این قطعه ی کوچک با دقت رد دست شما را دنبال می کند و برروی نمایشگر نمایش می دهد. این دستگاه تقریبا شبیه کینکت مایکروسافت است اما خیلی از آن بهتر است. Leap Motion ادعا می کند که این دستگاه ۲۰۰ مرتبه دقیق تر از هرچیزی در بازار است و می تواند حرکات انگشت را با دقت ۱/۱۰۰ میلیمتر دنبال کند.

کمپانی به نام Leap Motion

شما فقط می بایستی انگشتتان را در هوا حرکت دهید ، این قطعه ی کوچک با دقت رد دست شما را دنبال می کند و برروی نمایشگر نمایش می دهد

ورژن اولیه این دستگاه به اندازه ی توپ هاکی است که به لپ تاپ یا کامپیوتر شما متصل می شود. صادرات این قطعه ی کوچک از سال ۲۰۱۳ با قیمتی باورنکردنی (۶۹٫۹۹ دلار) استارت خواهد خورد.

Leap Motion با پیش فروش این دستگاه ، سفارشی به ارزش ده ها میلیون دلار دریافت کرده است.

برای شروع به کار این دستگاه ، فقط برای لپ تاپ و کامپیوتر عرضه خواهد شد اما این کمپانی اعلام کرد که می خواهد دامنه ی کار خود را گسترش دهد و دستگاه هایی برای گجت های دیگر هم روانه بازار کند. آنها در افق های بلند خود پتانسیل فوق العاده ای برای این دستگاه در نظر گرفته اند و قصد دارد از آنها در ربات های جراح ، ربات های کارگر و آشپزخانه فست فودها استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: