فال روز ۲۰ آبان ۱۳۹۲
بهترین ها را بدانید
نگارش در تاريخ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:,فال,روز,۲۰,آبان,۱۳۹۲,, توسط اصغر بیگدلی

 

فال روز 20 آبان 1392
از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…

فروردین: شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!

اردیبهشت: امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می‌تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی‌ داشته باشد، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئناً شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید، اما الان خودتان هم می‌دانید که فرصتی نصیبتان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید، این رابطه می‌تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه‌های خاص و جدید اجتناب نکنید.

خرداد: فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

تیر: انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می‌کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.

مرداد: شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می‌شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی ‌و یا خانواده‌تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می‌کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافیان‌تان است و شما هم نمی‌خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت‌های خود قضاوت کنید، دنیای درون‌تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!

شهریور: شما امروز می‌توانید همراه با فردی که دوستش دارید موفقیت‌های بیشتری کسب کنید، اما لازمه این موفقیت‌ها این است که روی کارهای خودتان نیز برنامه ریزی کرده و حساب باز کنید. بدون شک سریع عمل کردن کلید موفقیت‌تان است و باعث می‌شود دیگران شما را تحسین کنند، پس تا جایی که می‌توانید در لحظه حال حضور داشته باشید. به جای تجزیه و تحلیل کردن شرایط و بررسی کردن تمام گزینه‌ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهید.

مهر: شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

آبان: شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی ‌سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

آذر: امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید، نمی‌توانید در برابر وسوسه‌های درونی‌تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می‌توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت‌های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان‌های دور و دراز ذهن خود سیر می‌کنید، منطق را پیشه خود سازید.

دی: حتی اگر شما شغل ایده‌آلی نداشته باشید، امروز اطرافیان‌تان از توانایی‌تان برای پافشاری کردن بر رویاهای‌تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش‌های روشن و کاربردی‌ای دارید که می‌توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش‌های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می‌توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.

بهمن: شما امروز برای اینکه در محل کار برای اینکه وظایف خود را شفاف سازید و همچنیین برای اینکه آزادی‌های خود را حفظ کنید، باید به صورت رودررو با افراد دیگر کار کنید. در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و کارهایی که فراتر از توانایی‌هایتان است رک و بی پرده سخن بگویید و از این کار نترسید. اگر به جای همکارانتان با رئیس خود به گفتگو بنشیند، شانس به دست آوردن چیزهایی که نیاز داشتید بیشتر می‌شود. فقط مطمئن باید بدانید که چه موقع باید عقب نشینی کنید. با سخت گیری کردن و حرص خوردن هیچ چیز به دست نمی‌آید.

اسفند: امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می‌توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، باید از فعالیت‌هایتان نتایج مثبتی بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: